注意事項・規約

WARNING/RULE

WARNING

エアロックキャビンでは、
以下の行為を固く禁止しております。
また、危険と見なされる行為、法令で禁じられている行為があった場合には直ちに施設利用をお断りし
お客様に損害が生じる場合があっても、弊社はその損害の賠償をいたしませんので
予めご了承ください。

The following acts are strictly prohibited in the airlock cabin.
In addition, if there is any act that is considered dangerous or prohibited by law, we will immediately refuse the use of the facility.
Please note that our company will not compensate for any damage caused to the customer.

  • 予約時間外のご利用

    予約時間外のご利用

    Use outside the
    reserved time

  • 予約時間外のご利用

    備品・機材破損

    Damage to equipment
    equipment

  • 予約時間外のご利用

    花火の利用

    Use of fireworks

  • 予約時間外のご利用

    ゴミの不法投棄

    Illegal dumping of garbage

  • 予約時間外のご利用

    騒音・音量制限

    Noise / volume limit

  • 予約時間外のご利用

    ドライバーや未成年の飲酒

    Driver and underage drinking

  • ペットの持ち込み

    ペットの持ち込み

    Bringing a pet

  • 室内土足禁止

    室内土足禁止

    No indoor shoes allowed

  • 室内での喫煙

    室内での喫煙

    Smoking indoors

TERMS OF SERVICE

エアロックキャビン(以下、「弊社」と称します。)では、エアロックキャビンのご利用に関して、以下の通り規約を設けております(以下、「本規約」と称します。)ので、予めご了承くださいますようお願い申し上げます。
弊社とお客様の間において成立する「施設利用契約」は、本規約を適用するものとさせて頂きます。従いまして施設利用契約にあたっては、本規約をご熟読頂きますようお願いいたします。なお、本規約に定めのない事項につきましては、法令または一般に確立された慣習によるものとさせて頂きます。

  • 1.施設利用契約について

    施設利用の契約は予約内容を通知するメールが発行された時に完了し、その時点をもって弊社とお客様間で契約が成立するものといたします。
    <当日契約>
    当日空きのある場合において、管理棟受付関係者の確認により、現地での契約を含みます。

  • 2.ご利用時間

    施設のご利用は、チェックイン・チェックアウトを含め、事前にお申込頂いた時間内で行うものといたします。

  • 3.人数の決定

    ご利用頂ける人数の最終確定はご予約フォームにてご入力後、確認メールにて確定となります。ご予約時にてお申し込み頂いた人数を超えてのご利用を禁止致します。人数を越えた宿泊が発覚した場合は追加料金をご請求いたします。

  • 4.お支払い

    当日の受付にて現金またはクレジットカードにてお支払い頂きます。当日に追加料金等が発生した場合についても同様とさせて頂きます。

  • 5.お車でのご来館について

    お客様が乗ってこられた車両につきましては、管理棟右横・入り口ゲート横駐車場をご利用ください。1宿泊に対して車両1台は宿泊料金に含まれます。追加の車両につきましては、施設外側の駐車場をご利用頂き、追加駐車料金は、税込¥1,010-でございます。 お車を運転されるお客様の飲酒および未成年の飲酒は、法律で固く禁じられております。本施設の利用にあたっては法律を遵守頂きますようお願い申し上げます。

  • 6.感染症の予防について

    施設をご利用されるお客様において、新型コロナウイルスや新型インフルエンザ、ノロウイルス等の感染症に感染、または感染が疑われる方がいらっしゃる場合は、事前に弊社にご連絡ください。なお、他のお客様の生命および健康に重大な影響を与える恐れがある感染症者と明らかに認められる場合は、施設の利用をご遠慮頂く場合がございます。
    なお、万が一、当該感染症者を原因とした感染拡大や食中毒事故が生じた場合、それに伴い発生したお客様の損害については、弊社は一切の責任を負いかねます。また、弊社に損害が発生した場合、全ての損害についてご賠償・補償を行って頂きますので、予めご了承下さいますようお願いいたします。

  • 7.施設における事故・盗難について

    施設におきまして事故・盗難が発生した場合、弊社といたしましては一切責任を負えませんので、十分ご注意頂きますようお願いいたします。

  • 8.施設に対する損害について

    弊社施設内の備品等または弊社スタッフに対して損害・傷害を与えた場合、お客様は相当の金額のご賠償・補償を行って頂きます。また施設内の備品等に破損が生じた場合や、特別な処置や対応が発生するほど著しく汚した場合など弊社の業務運営に影響を及ぼす場合、新品購入代金、修理代金を請求させて頂きます。お客様の過失による火事や事故に関し弊社は一切の責任を負いません。

  • 9.禁止事項

    お客様による以下に定める行為につきましては、円滑な遂行のために禁止事項とさせて頂きます。
    ①次の物品を持ち込むこと
    ・刃物類/銃器類/火薬類等の火気類(花火、キャンドル等を含みます。)
    ・大音響を発する物(楽器演奏、スピーカー等)
    ・悪臭・異臭を発生する物・補助犬以外の動物・ドローンをはじめとする無人飛行機の操縦や飛行
    ②次の行為を行うこと
    ・危険と見なされる行為
    ・法令で禁じられている行為
    ・公序良俗に反する行為
    ・弊社スタッフが口頭にてお止め頂くようお願いした行為
    ・近隣に迷惑がかかる恐れがある行為(大声で騒ぐ、大音量で音楽を流す、物を飛散させるなどの迷惑行為)
    ・指定ゴミ箱以外でゴミの投棄
    ③次の施設の利用
    ・利用目的以外の本会場の利用(ご予約頂いている施設以外の無断入場は固くお断りいたします。ご利用区画以外には立ち入らないようご注意ください。)
    ・お客様が反社会集団(暴力団、暴走族、過激な特殊団体等)の関係者であることが判明し、またはこれら団体に加盟したときにおけるお客様による本施設の利用
    ④本施設を損傷および汚損すること
    ⑤備品等を移動、損傷および汚損すること、または持ち帰ること
    ⑥上記の他、お客様による施設の快適な利用を損なう行為

  • 10.施設利用契約の解除

    お客様が、法令に反するまたは前項の禁止事項に該当または該当する行為をなされる恐れがあると判断した場合、あるいは本規約の定めに従われない場合は、施設利用契約を解除させて頂きます。なお、この場合において、お客様に損害が生じる場合があっても、弊社はその損害の賠償をいたしませんので予めご了承ください。

  • 11.本規約の適用範囲

    予約を行うお客様及び予約時の代表者の方、会場を使用する全てのお客様予約を行うお客様の監督の下、利用規約への同意があるものと見なします。

  • 12.天候によるキャンセル

    台風等の荒天時で営業が不可能だと判断した場合は、ご利用をお断りする場合があります。その場合の解約料は発生いたしません。ご利用時に急な悪天候により危険と判断した場合は、移動・退去をお願いする場合があります。その場合の返金もしくは再利用補償等、一切の補償はできませんのでご了承下さい。

  • 13.個人情報の取扱いについて

    施設利用契約に伴いエアロックキャビンが取得する個人情報については、下記利用目的以外には利用いたしません。 ・エアロックキャビンの提供するサービス(以下「提供サービス」といいます)の案内、契約、準備、実施等、業務の遂行のため。 ・提供サービスのご案内、ご予約等の電子メール、郵便、電話等により連絡するため。

  • 14.免責事項

    以下に定める事由に該当することがあった場合につきましては、お客様・弊社双方とも免責とさせて頂きます。
    ①天災地異、火災、戦争、紛争、その他お客様および弊社のいずれの責に帰することのできない事由により施設の全部または一部が滅失もしくは毀損またはそのおそれがある場合やお客様またはご出席者の方のいずれかの生命、身体等の安全の確保が困難となり、またはそのおそれがある場合(インフルエンザその他のウィルスの感染またはそのおそれがあることが判明した場合を含みます。)など施設の利用が不可能または著しく困難になったと弊社が判断したとき。
    ②法令の変更または公権力の行使に起因して施設の使用が不可能または著しく困難になったことなどにより施設の利用が不可能または著しく困難になったと弊社が判断したとき。

PRIVACY POLICY

エアロックキャビン(以下、「弊社」と称します。)は、お客様が安心してサイトをご利用頂けるよう、プライバシーポリシー(個人情報保護に関する基本方針)を定め個人情報保護に取り組んでいます。

  • 1.個人情報の利用について

    弊社では、ご利用・お問い合わせにあたってお客様の同意のもと、氏名、メールアドレス、電話番号等の個人情報を収集させて頂きます。これらの情報は、お客様へのご連絡、お客様が希望するサービス、情報の提供および弊社をご利用する際にお客様の利便性を向上させるために利用させて頂きます。
    1.弊社が収集するお客様の個人情報は、収集目的を明確にした上で、目的の範囲内に限ります。また、個人情報の利用は、その収集目的から逸脱しない範囲とします。
    2.収集した個人情報は、同目的の範囲内で利用しており、お客様の事前承諾なしに目的外利用や第三者への提供は行いません。また個人情報に関する不正アクセス、紛失、改ざん、漏洩を防ぐための適切な処置を行います。
    3.弊社が保有する個人情報に関して適用される法令、規範を遵守します。
    4.弊社は、個人情報保護に関する管理の体制と仕組みについて継続的改善を実施します。

  • 2.個人情報の提供

    弊社は、お客様のプライバシーを尊重し、個人情報を保護するために細心の注意を払っています。弊社を利用されたことに伴い取得した個人情報を、お客様の事前の同意なく第三者に対して開示することはありません。ただし、次の各号の場合には、お客様の事前の同意なく、弊社はお客様の個人情報を開示できるものとします。
    1.法令に基づき開示を求められた場合
    2.弊社、他のお客様またはその他の第三者の権利、利益、名誉、信用等を保護するために必要であると弊社が判断した場合
    3.お客様が自分の個人情報の開示を事前承認した場合

  • 3.変更及び通知について

    弊社は、このプライバシーポリシー(個人情報保護に関する基本方針)の内容を、事前の予告なく変更することがあります。お客様へその都度ご連絡はいたしかねますので、ご利用の際には本ページの最新の内容をご参照ください。

  • 4.個人情報に関するお問い合わせ

    お客様の個人情報の開示・訂正・削除等に関するお問い合わせは、お問い合わせページよりご連絡ください。

Please note that the AIRLOCKCABIN (hereinafter referred to as “our company”) has the following rules regarding the use of the AIRLOCKCABIN (hereinafter referred to as “these rules”). Thank you.
This agreement shall apply to the “facility use contract” established between our company and the customer. Therefore, please read this agreement carefully before making a facility use contract. Matters not stipulated in this agreement shall be governed by laws and regulations or generally established customs.

  • 1. About facility use contract

    The contract for using the facility will be completed when the email notifying the reservation details is issued, and the contract will be concluded between the Company and the customer at that time.
    <Same-day contract>
    If there are vacancies on the day,This includes on-site contracts, subject to confirmation by the administration building reception staff.

  • 2. Usage time

    The facility will be used within the time specified in advance, including check-in and check-out.

  • 3. Determining the number of people

    After entering the final confirmation of the number of people that can be used on the reservation form, it will be confirmed by confirmation email. It is prohibited to use more than the number of people who applied at the time of reservation. If it is discovered that the number of guests has exceeded the number of guests, an additional fee will be charged.

  • 4. Payment

    Please pay by cash or credit card at the reception on the day. The same applies if additional charges are incurred on the day of the event.

  • 5. About visiting by car

    For vehicles brought in by customers, please use the parking lot to the right of the administration building and next to the entrance gate. One vehicle per stay is included in the accommodation fee. For additional vehicles, please use the parking lot outside the facility, and the additional parking fee is ¥1,010 including tax. It is strictly prohibited by law for drivers to drink alcohol and for minors to drink alcohol. We ask that you comply with the law when using this facility.

  • 6. Prevention of infectious diseases

    If any of the customers using the facility are infected with or suspected of having an infectious disease such as new coronavirus, new influenza, or norovirus, please contact us in advance. In addition, we may refrain from using the facility if it is clearly recognized as an infectious disease person who may have a serious impact on the life and health of other customers.
    In the unlikely event that an infection spreads or a food poisoning accident occurs due to the infectious disease person, we will not be liable for any damages caused by the customer. In addition, please note that if any damage occurs to our company, we will compensate and compensate for all damages.

  • 7. Accidents and thefts at facilities

    In the event of an accident or theft at the facility, we are not responsible for it, so please be careful.

  • 8. Damage to the facility

    If you damage or injure the equipment in our facility or our staff, you will be required to pay a considerable amount of compensation and compensation. In addition, if the equipment in the facility is damaged, or if it is significantly soiled to the extent that special measures or measures are taken, it will affect our business operations, we will charge a new purchase price and repair price. .. We are not responsible for any fire or accident caused by your negligence.

  • 9. Prohibitions

    The following acts by the customer are prohibited for smooth performance.
    ① Bring in the following items
    ・ Fireworks such as cutlery / fireworks / gunpowder (including fireworks, candles, etc.)
    ・ Things that emit loud sounds (musical instrument performance, speakers, etc.)
    ・ Stinks ・ Objects that generate offensive odors ・ Animals other than assistance dogs ・ Maneuvering and flying unmanned aerial vehicles such as drones
    ② Do the following:
    ・ Acts considered dangerous
    ・ Acts prohibited by law
    ・ Acts that are offensive to public order and morals
    ・ Acts requested by our staff to stop verbally
    ・ Acts that may cause inconvenience to the neighborhood (annoying acts such as making loud noises, playing loud music, nuisance behavior such as scattering objects, etc.)
    ・ Littering other than the designated trash can
    ③ Use of the following facilities
    ・ Use of the main venue for purposes other than the purpose of use (Unauthorized entry to facilities other than the reserved facility is strictly prohibited. Please be careful not to enter outside the area of ​​use.)
    ・ Customers’ use of this facility when it is found that the customer is involved in anti-social groups (gangsters, gangsters, radical special groups, etc.) or when they join these groups.
    ④ Damage and defacement of this facility
    ⑤ Moving, damaging and soiling equipment, etc., or taking it home
    ⑥ In addition to the above, acts that impair the comfortable use of the facility by the customer

  • 10. Cancellation of facility use contract

    If the customer determines that it is against the law, falls under the prohibited items in the preceding paragraph, or is likely to perform any applicable act, or if he / she does not comply with the provisions of this agreement, the facility use contract will be cancelled. In this case, please note that we will not compensate for the damage even if the customer suffers damage.

  • 11. Scope of this agreement

    It is considered that the customer who makes the reservation, the representative at the time of reservation, and all the customers who use the venue have agreed to the terms of use under the supervision of the customer who makes the reservation.

  • 12. Cancellation due to weather

    If we determine that business is not possible due to stormy weather such as a typhoon, we may refuse to use the service. In that case, no cancellation fee will be charged. If you decide that it is dangerous due to sudden bad weather at the time of use, you may be asked to move or move out. Please note that we cannot provide any compensation such as refund or reuse compensation in that case.

  • 13. Handling of personal information

    Personal information acquired by the AIRLOCKCABIN in connection with the facility use contract will not be used for purposes other than the following.
    ・ For the execution of business such as guidance, contracts, preparations, implementation, etc. of services provided by AIRLOCKCABIN (hereinafter referred to as “provided services”).
    ・ To contact you by e-mail, mail, telephone, etc. for information on services provided, reservations, etc.

  • 14. Disclaimer

    Both the customer and our company will be exempted from liability if any of the following reasons apply.
    (1) If all or part of the facility is lost or damaged or is likely to be lost or damaged due to a natural disaster, fire, war, conflict, or any other reason that cannot be attributed to the customer or our company, or the customer or attendees. If it becomes difficult to ensure the safety of any of the lives, bodies, etc., or if there is a risk of it (including cases where it is found that there is a risk of influenza or other virus infection), the facility cannot be used. When we determine that it has become possible or significantly difficult.
    (2) When we judge that the facility cannot be used or becomes extremely difficult due to the fact that the facility cannot be used or becomes extremely difficult due to changes in laws and regulations or the exercise of public authority.

Please note that the AIRLOCKCABIN (hereinafter referred to as “our company”) has the following rules regarding the use of the AIRLOCKCABIN (hereinafter referred to as “these rules”). Thank you. This agreement shall apply to the “facility use contract” established between our company and the customer. Therefore, please read this agreement carefully before making a facility use contract. Matters not stipulated in this agreement shall be governed by laws and regulations or generally established customs.

  • 1. About the use of personal information

    We will collect personal information such as name, e-mail address, telephone number, etc. with the consent of the customer when using or making inquiries. We will use this information to contact you, provide you with the services you desire, provide you with information, and improve your convenience when using us.
    1. The personal information of customers that we collect is limited to the scope of the purpose after clarifying the purpose of collection. In addition, the use of personal information shall not deviate from the purpose of collection.
    2. The collected personal information is used within the scope of the same purpose, and will not be used for other purposes or provided to a third party without the prior consent of the customer. We will also take appropriate measures to prevent unauthorized access, loss, falsification, and leakage of personal information.
    3. We will comply with applicable laws and regulations regarding personal information held by us.
    4. We will continuously improve the management system and mechanism regarding the protection of personal information.

  • 2. Provision of personal information

    We respect your privacy and take great care to protect your personal information. Personal information acquired by using our shop will not be disclosed to a third party without the prior consent of the customer. However, in the following cases, our shop may disclose your personal information without your prior consent.
    1. When disclosure is required by law
    2. When we determine that it is necessary to protect the rights, interests, honor, credit, etc. of our shop, other customers or other third parties
    3. When the customer pre-approves the disclosure of his / her personal information

  • 3. Changes and notifications

    We may change the contents of this privacy policy (basic policy regarding the protection of personal information) without prior notice. We will not be able to contact you each time, so please refer to the latest content on this page when using the service.

  • 4. Inquiries regarding personal information

    For inquiries regarding disclosure, correction, deletion, etc. of your personal information, please contact us. Please contact us from the inquiry page.

GUIDE

ご予約

RESERVATION

自然溢れる街でゆっくりと過ごしませんか?
スタッフ一同、お客様のお越しをお待ちしております。
Why don’t you spend your time in a city full of nature?
All the staff are looking forward to your visit.